viernes, 16 de octubre de 2009

2. DEBAT

En un primer moment m'agradaria comentar sobre l'organització del debat que he trobat a faltar directrius un poc més precises sobre el mateix, especialment sobre la llargària dels missatges ja que havia escrits molt llargs que retarden la lectura dels missatges i li lleva agilitat al mateix.

A banda d'aquest aspecte, pense que l'activitat ha estat molt positiva, sobretot per la discrepància d'opinions que ha portat a terme el tema dels video jocs a tractar ja que, fins i tot, algunes vegades llegint les aportacions diferents a la pròpia manera de pensar, et feia dubtar si els jocs perjudicaven els alumnes -Berta- o si pel contrari eren beneficiosos -Joel-.
A més a més, pense que la manera d'enfocar l'activitat és molt positiva, pràctica i didàctica, adaptada a la realitat escolar que es pot donar en qualsevol centre, en el moment de portar a terme una sèrie d'activitats en el col·legi, que poden portar a controvèrsia entre els professors, comparant punts de vista i en els pijors dels casos arribar a aquestos enfrontaments com el cas exposat.

Pense que els conceptes sobre els que hem aprofundir no han portat gaire dificultats, estaven molt ben exposats en els mòduls, les directrius molt clares en el moment d'accedir als diferents jocs, la manera de realitzar la pràctica, etc.

En definitiva, pense que ha estat un debat molt enriquidor, on hem pogut tractar tant si el valor pedagògic dels jocs era raonable com l'actitud dels mateixos professors al moment de mostrar-se com a professionals.

NOTA: Pense que una valoració de la consultora sobre les qüestions plantejades ens aclariria les idees, ja que la diversitat ha estat rica però de vegades un poc confusa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario